Youtube haul og erfaringer med Patpat.com babyklær

Jeg har prøvd meg på en såkalt “haul” som det finnes en del av på Youtube, der jeg viser kvaliteten på noen av plaggene jeg har kjøpt fra Patpat.com så langt, og mine erfaringer med siden. Birk var så utålmodig at han fikk sitte på fanget mens jeg filmet, hehe. 

Litt kleint å spille inn på et annet språk enn sitt eget, men for at den skulle være relevant for flere enn bare norsktalende tok jeg det på engelsk. 

 

 

#baby #haul #shopping #patpat #mamma #foreldre #youtube 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg