Guttenes del av soverommet

Guttene sover fortsatt på rommet til meg og Roar, og nå har de fått litt pynt på veggene, samt en egen kommode siden sist jeg skrev om soveplassen

SAMSUNG CSC
Sengesett fra Søstrene Grene. Kaniner fra Jellycat. 

De deler seng, og gjennom natten bytter vi gjerne på å samsove med én og én i sengen til de voksne ettersom de av og til våkner i løpet av natten for melk. 

Siden vi planlegger å kjøpe noe større når guttene blir så store at de må ha eget rom, tør jeg ikke skru noe i veggen, så disse skyene fra Ebay har jeg bare festet med midlertidige plastkroker som man kan feste julebelysning i: 

SAMSUNG CSC

På kommoden var det tidligere bare rot, men nå har jeg fått ryddet unna, og ulike leker rullerer på å stå til pynt. For øyeblikket er det denne bamsen de har fått fra oldeforeldrene i trøndelag: 

SAMSUNG CSC

 

#mamma #interiør #barn #baby #foreldre 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg