Nye vognposer til tvillingvognen: Reflex LUN dunpose

SAMSUNG CSC

Guttene har tidligere hatt denne dunposen samt en vognpose jeg hadde etter Oliver, men har nå vokst ut av disse slik at vi var nødt til å tenke nytt. Det endelige resultatet ble vognposene på bildet over. 

Etter to mislykkede Finn.no-prosjekt der vognposene viste seg å være enten for brede eller for lange for tvillingvognen vår, Mountain Buggy Duet, tok jeg med meg både babyer, vogn og gavekortet jeg fikk til jul av pappa på Barnas Hus. Jeg fant ut at denne gangen skulle jeg måle og teste først. På Barnas Hus fikk jeg god hjelp, og det viste seg at de vognposene jeg hadde sett meg ut rundt juletider, Reflex LUN dunpose, faktisk var på salg. 

SAMSUNG CSC

Dunposene har godt med vokserom enda, og bruker ikke for mye plass i vognen verken i lengden eller bredden: 

SAMSUNG CSC

LUN vognposene kommer også med forlengningsdel, og selv med denne passet de godt i vognen. 

SAMSUNG CSC
Sooo fluffy ♥ 

 

Med Refex Lun Vognpose viser Barnas Hus at de har årevis med erfaring når det kommer til vogn. Det er flere ulike forsterkede hull til seler, som kan tilpasses hvor vognen har selene sine, noe jeg ikke en gang visste at jeg savnet på de andre vognposene. I ryggen på vognposen er det isolert med en ulldyne inni, slik at man slipper at det blir kalde punkter om dunen har flyttet seg bort, samt anti-skli slik at posen ikke sklir like lett nedover. 

Alt i alt er jeg super-fornøyd. De kjennes velfylte og “fluffy”, også ser de så herlige ut rundt hodet: 

SAMSUNG CSC

 

 

#mamma #BarnasHus #vognpose #baby #tvillinger

2 kommentarer

Siste innlegg