Nye strikkede rompere med mønster ♥

Ååååh, jeg bare elsker slike pakker i posten ♥ 

SAMSUNG CSC

Det er noe helt eget med hjemmestrikk, så det kilte litt i hjerterota da jeg åpnet disse fra bonus-oldemor (stefar “Beste” sin mamma). 

Shortsene var strikket i str 2 år, men jeg måtte bare ta de på med en gang: 

SAMSUNG CSC

Jeg synes de passet godt, og de har fortsatt rom til å vokse. Disse kommer nok til å bli mye brukt kjenner jeg meg selv! Vi brukte jo de fra hjemreiseantrekket i lang tid også etter fødsel (og de hadde faktisk på seg noen strikkede shortser fra samme bonus-oldemor i dåpen sin, og dåpen til tremenningene sine). Jeg bare elsker hvor anvendelige slike rompere er. Bruk uten strømpebukse for å lufte de små chubby baby-bena, eller med strømpebukse om det er kjøligere ute. Perfekt ♥  

 

#hjemmestrikk #rompere #tvillinger #baby #foreldre #barn #mamma

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg