Reimas første fysiske butikk i Norge

Reklame | Frokostevent med Reima

SAMSUNG CSC

I dag var jeg så heldig å være invitert med på frokostevent i forbindelse med åpning av Reimas aller første fysiske butikk i Norge. Flaks hadde jeg også på beliggenheten, for butikken er på Sandvika – bare noen minutter med buss unna der jeg bor. 

Etter en hesblesende morgen, der jeg mistet skoen til Konstantin, og måtte gå hele veien hjem igjen fra barnehagen for å lete etter den før jeg gikk tilbake til barnehagen igjen (mitt livsrefreng), ble jeg møtt med denne oppvartningen: 

SAMSUNG CSC

Og enda godt var det, for virker jeg som typen som spiser frokost hjemme? Nei, jeg er jo ikke det! 

Men! Vi var ikke der for maten – vi var der for å se butikken. Her er noen smakebiter: 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Annerledes lekehjørne med “regn”, steiner i filt, og klatretau 

SAMSUNG CSC

Reima selv gikk gjennom litt historie og tall: 

SAMSUNG CSC

Og Camilla bak bloggen Treningsfrue kom med inspirasjon til å bli mer aktiv med barna: 

SAMSUNG CSC

Vi fikk også goodiebag, som var ganske flott om du spør meg: 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Disse skal bli spennende for Oliver å teste når snøen og slapsen kommer. 

 

#mamma #pressefrokost #bloggevent #reima #foreldre #goodiebag #Sandvika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg