Bursdagsgave til leppepomade-avhengig venninne

Jeg har en venninne som har alltid går med en leppepomade på seg, så da jeg fikk denne fine buketten av Nivea visste jeg eksakt hvem som skulle få den:

 

Det er jo den perfekte gave til en som har dilla på leppepomade! Én leppepomade blir jo litt for billig gave, men et smykke med leppepomader får jo litt verdi.

Labello har blitt relansert i Norge, og jeg tror jeg må kjøpe en av disse til meg selv:

leppepomader med ferskenlukt

 

Hva synes du om leppepomade-buketten? Er det noe du kunne gitt i gave? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg