Nye sko: Retro, hvite “mine første sko”

Jeg har alltid synes det var litt i overkant å bruke nesten tusen kroner på sko til babyer og småbarn, men når jeg fant disse retro hvite skinnskoene “Ecco First” på 70% (!) kunne jeg ikke la være å kjøpe de:

Grunnen til at de var på salg var at Rortunet (kjøpesenter i Slemmestad rett utenfor Asker) skal rives, og en rekke av butikkene har salg før de stenger butikken. Jeg hadde kjempeflaks, for de hadde eksakt 2 par igjen, i én størrelse større enn guttene bruker nå; slik at de forhåpentligvis passer perfekt til sommeren igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg