Solkrem som dagkrem; rynkekremen som funker

Reklame | Nivea ambassadør-samarbeid

nivea solkrem ved bassengkanten

Jeg har siden jeg fant Nivea sin Shine Control solkrem for ansikt brukt den som dagkrem om sommeren. Dét er noe jeg aldri trodde jeg kom til å si om solkrem. Med blandingshud har solkrem ofte vært et nødvendig onde i ansiktet, som har ført med seg urenheter og fet hud.

Før vi dro sydover var jeg tom for den som etterlater huden matt, så jeg tok med den på bildet ovenfor istedenfor. Den funker også her som jeg ikke bruker sminke, og gir ikke en “klissete” følelse som mange andre solkremer gir. Den som etterlater huden matt er enda en favoritt til ansiktet.

Den eneste anti-rynkekremen som funker

Nivea har også en som er “Anti age and anti pigments”, og spør du en hudlege om hvilken anti-rynkekrem som er best, vil nok legen si akkurat solkrem.

Mye sminke og dagkremer har solfaktor i seg, men det anbefales å ha solkrem under også.

Bruker du solkrem i ansiktet? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg