Gravid på glattisen

Jeg og Roar har vært på skøyter! Det var veldig romantisk og vi (jeg) følte som om vi var et par i en romantisk film. Romantisk komedie hvis man ser på skøytestilen min. Etter å ha lest en million brosjyrer og blader om hva gravide ikke får lov til å gjøre var jeg livredd for å falle, ettersom skøyter da hadde falt innenfor "Sporter der man kan falle".

Roar hadde pyntet seg med mine Hello Kitty ullsokker for anledningen.

Etterpå laget vi mat sammen, så vi hører vel noen manusforfattere eller et filmcrew på døren any day now.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg