34 uker og mindre enn to prosent sjanse for at knøttet ikke skulle klart seg om det kom nå

Da var det 6 uker igjen! Åh, som jeg gleder meg. Nå begynner jeg å få kommentarer som "Oi, nå er det ikke lenge igjen?" på jobb. Og da smiler jeg fra øre til øre og svarer "bare seks uker igjen nå, hvis alt går etter planen". Akkurat den siste uken har jeg imidlertid fått kommentarer som "ikke mer? Men da er du jo liten". Jeg kan ikke si at jeg føler meg så veldig liten, men.

På babyverden står det at nå er det 98 prosent sjanse for at babyen klarer seg om den skulle bestemme seg for å komme nå med en gang. Det er godt å vite 🙂 jeg hadde mareritt om "missed abortion" i natt. Bare at i drømmen var jeg ikke så langt på vei som nå, da. Roar hadde kommentert at jeg lå og klynket i søvne når han la seg i natt, og det kan nok stemme ganske bra. Huff.

Nå nærmer det seg permisjon og da kommer jeg nok til å bo i onepiecen min til det er på tide og komme seg på sykehuset. Der jeg også skal ha på meg onepiecen. Hehe.

Oliver har begynt å være rolig om natten og aktiv om morgenen/kvelden, så jeg krysser bare fingrene for at han fortsetter sånn også når han kommer ut. Jeg har ikke noe imot en baby som sover om natten (selvom jeg vet jeg må vekke den og gi den mat i begynnelsen, hvis den ikke våkner av seg selv).

Meg og den "lille" magen min på jobb i dag.

4 kommentarer
    1. Sv.. Hmmm.. Tempting, tempting (eller hvordan det skrives :p ). Har alltid hatt lyst til å “do my nails”, men aldri helt prioritert det. Men 500 var ikke så gale som jeg hadde fryktet da. Jeg tenkte at det kostet rundt 1500 kr elns.
      Så fin og søt liten mage du hadde 😀 Hihihi.

    2. Kjempeflott mage! Du er heldig hvis du får en baby som sover gjennom hele natten fra starten. Jeg måtte opp 2-3 ganger hver natt de første månedene. Men etterhvert sov han gjennom hele natten.

    3. Jeg har nettopp fått en tremenning som kom 6 uker for tidlig 🙂 Alt gikk kjempefint med han! Måtte bare være på sykehuset noen dager lengre, så fikk de dra hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg