Gravidmote – tips

Gravidantrekk trenger ikke være kjedelige – spesielt nå som det er så mange spennende detaljer i motebildet som også passer gravide. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker puffermer, og jeg tripper rundt som en femåring og føler meg som en prinsesse når jeg har på genseren min. Jeg har også kjøpt noen med litt mindre puffer på, som passer litt bedre til hverdags.

Jeg bare elsker stramme gensere og topper som fremhever magen, og med slike gensere kan man pynte seg litt til hverdags selvom man er gravid.:)

7 kommentarer
    1. Jeg kan ikke bruke puffarmer siden jeg har så brede skuldre :s
      Men synes det er kjempe fint på andre. Og stramme klær gjennom svangerskapet er flott! Man skal jo stolt vise magen sin fram 😀

    2. Sv; Får håpe nymåne hjelper da ;D
      Så morsomt at dere har gjort det på den måten da! 😀 Får håpe du vinner en time massasje, for det trenger du nok når fødslen er overstått;) 😉

    3. SV: Jeg kommer fra ytre enebakk ja 🙂 Bor i oslo. Men har en hytte der ute.
      Der er det ikke så innmari mye spennende av shopping muligheter, men vi drar til ski, vinterbro eller oslo. Ellers er det mye friluftsliv ja. Men det er så mange hyggelige mennesker der og fint oppvekst miljø for barna. Gode skoler, barnehager osv. Men får tak i det vi trenger der ute sånn til hverdagslivet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg