Siste babyinnkjøp før babyen kommer?

Jeg fikk penger av pappa i går til å kjøpe meg noe fint og da klarte jeg selvsagt ikke å dy meg, så det ble selvsagt noe til babyen:

Men denne gangen klarte jeg faktisk å kjøpe noe til meg selv også:

Jeg liker penger man får for å bruke på noe fint. Da får man liksom ikke dårlig samvittighet om man ikke bruker det på noe superfornuftig, fordi man holder jo bare løftet om at pengene brukes til noe fint.

Ikke nok med at jeg fikk råd til alt dette, men jeg fikk også råd til en pakke melk, så det ble noe fint og noe fornuftig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg