Sliten og ikke noe søvn

I natt har jeg sovet elendig. Sammentrekningene har ikke gitt seg, men heller ikke blitt sterkere. Plutselig kan de gi seg i to-tre timer, og så kommer de igjen. I dag tidlig var jeg så trøtt og sliten at jeg begynte å gråte fordi jeg ikke fant to like sokker.

Jeg blir gal. Vil bare at babyen min skal komme nå.

Akkurat nå har jeg bare kynnere. Der er så utrolig deilig med litt pause, men blir litt skuffet når de går over i kynnere også, for da ser jeg for meg at fødselen er flere dager, om ikke uker fremover i tid.

Legen fikk ikke sjekket leie på babyen på kontroll i går, for hadde så mye kynnere, så han spøkte med at jeg fikk dra hjem og løpe litt i trappene, så kanskje fødselen begynte. Nå sitter jeg faktisk å vurderer det, for jeg er helt ødelagt i ryggen av sammentrekningene.

Jeg har ikke noe bra bilde til dette blogginnlegget, for da blir det enten av sengen min eller TVen, men denne stripen får meg til å smile selv om jeg er sliten og har vondt:

4 kommentarer
    1. Mari:

      Helt enig! Mamma hadde det samme som oss med søsteren min og så fikk hun komme på sykehuset og sitte i badekar sånn at hun fikk slappet av, og da begynte fødselen når hun gikk opp. Skulle ønske jeg fikk tilbud om det samme.:/

    2. Utnytt tyngdekraften for alt den er verdt! Gå masse, i trapper og på gulv/ute!! Da presser du Oliver lenger og lenger ned, og plutselig detter han ut 😉 Haha, neida – det gjør han ikke 😉 Og så drikker du scwheppes (eller hvordan det nå skrives) bitter limon, den inneholder kinin, som er et “riekfremkallende” stoff! Et kjerringråd jeg fikk av ei venninne, og det funka! Jeg gav meg etter en flaske, og fikk kynnere. Men venninna mi fikk rier 🙂 Tilfeldig? Vet ikke, men verdt et forsøk 🙂

    3. Huff, kjedeli når det går over i kynnere igjen da:( Men nå er det ikke lenge igjen til det blir noe action på deg!! 🙂 Det går fortere enn du aner! 🙂
      hehe, for et morsomt bilde! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg