Labert med babyinnkjøp

Jeg trodde alltid at når babyen endelig kom ville jeg kjøpe enda mer babytøy enn før. Nå er Oliver over tre uker og bodyen på bildet under er noe av det eneste jeg har kjøpt siden han kom. Om jeg ikke husker feil er det eneste jeg har kjøpt siden han kom denne bodyen og en pysj.

Jeg skulle gjerne kjøpt masse til han, men har bare ikke overskudd.


Body med løvemønster må til når begge foreldrene er født i stjernetegnet løven. 

Bak sitter mamma Julie sliten som få etter eksamensjobbing, amming og bleieskift.

5 kommentarer
    1. SV: Ja. Synes ikke at helsepersonell er flinke til å opplyse nok om økeperioder. De bare nevner det såvidt, men ikke hvor ofte/lenge det kan vare/komme osv. Måtte lese og erfare på egenhånd. Blir tungt i de periodene ja. Skjønner godt hvorfor man får permisjon! ;p Men synes økeperiodene er tyngst om natta. Om dagen er det ikke så ille, for da er man jo våken uansett. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg