Bikini 2-3 måneder etter fødsel?

Det er sjeldent jeg ser mamma i bikini. Hun har noen strekkmerker som hun selv synes er tydelige, men få andre klarer å se. Hun er kjempesprek og jobber som aerobicinstruktør. Jeg synes hun ser overraskende bra ut til å være snart 50 og ha født tre barn. (Håper du ikke blir sur for at jeg legger ut et bilde av deg, mamma.)

Jeg lurer selv på om jeg kommer til å gå i bikini. Nå har magen min blitt "liten" igjen, men den er jo langt fra trent som den var før. Ikke ser den så deilig ut heller, for selv om jeg har vært heldig og ikke fått så mye mer fett på magen, så er huden ganske løs. Navelen er liksom større enn før og huden er helt slapp.

I går kjøpte jeg meg i hvert fall en bikini i håp om at jeg har blitt vant til den nye kroppen min innen sommeren (kan ikke bruke de gamle bikiniene i str S nå som jeg ammer).



50 kroner pr del på H&M. Krysser fingrene for at jeg får brukt den.

Er det lettere sagt enn gjort å gå i bikini igjen etter en fødsel?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg