Vi har kjøpt Simo kombi

På fredag kjøpte vi en brukt vogn som vi kan ha stående her hos mamma. Jeg betalte litt, og mamma betalte litt (mer).

Jeg orket ikke å ta med vognen min, fordi jeg tør ikke be fremmede om hjelp til vognen, så om ingen tilbyr seg å hjelpe må jeg slite med bag og vogn ned trappene på vei ut av toget med Oliver sovende i vognen. Man trenger ikke være mensa-medlem for å skjønne at det ikke er så smart å kjøre barnevognen ned en trapp med baby oppi. Ikke klarer vi å slå den sammen for å få den inn i bilen heller, så det hele blir litt upraktisk.

Her er vognen vi kjøpte:

Det er en brukt Simo kombivogn. Litt utdatert trekk, men ellers kjempebra. Mye lettere enn min Babytravel Grizzly. Jeg lurer på om jeg bytter til meg denne vognen når Oliver blir litt større. Vognbaggen på Simoen er større enn den på vognen vi har nå, som allerede begynner å se smal ut. Pluss at denne var mye enklere å slå sammen enn Babytravel-vognen.

Er det noen andre som har erfaring med Simo-vogner?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg