Ny vognbag til gammel vogn

Istedenfor å kjøpe en ny vogn, kjøpte jeg heller en vognbag til den som jeg og mamma kjøpte brukt. Da blir den gamle med ett litt freshere, og jeg trenger ikke blakke meg helt.

Her er vognbaggen jeg kjøpte:


Helt enkel mørkeblå. Gleder meg til å prøve den i vognen. Håper bare ikke det ser rart ut med en vogn som er litt falmet, og en vognbag som ikke har det. Her er et bilde av vognen:

Vet noen om man kan ta av trekket på kalesjen? Kanskje jeg kunne farget den. Eller kan man farge den når den fortsatt er på?

Nå skal jeg selge min nesten nye koffert og kjøpe denne:

Neida.

Joda. Heia gamle ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg