Ammeklær – barselsgruppeantrekk

Jeg har aldri vært fan av ammeklær, så etter Oliver ble født fant jeg fram alle topper med knepping foran, sånn at jeg fortsatt kunne kle meg som jeg brukte, men fortsatt amme.


Skjorte – Vero Moda, Bukse – Vila, Sko – Blend, Armbånd – H&M og Thomas Sabo

Jeg har alltid på meg armbånd, sånn at jeg kan flytte ett av armbåndene over på den siden jeg ammet sist.

Og når man triller lange turer er det komfortable sko som vinner:

I dag matcher skoene Olivers antrekk 🙂

2 kommentarer
    1. Smart med armbånd jah! Prøvde å ta på meg sånne bangles armbånd i dag men armene mine er så fulle av vann at det gikk ikke :´(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg