Fakturabetaling er farlige greier når man trenger babyklær og dørmatte

Nå er jeg så lei av at vi drar med oss inn sand fra gangen til stuen når vi har vært på badet (for en forferdelig planløsning å måtte gå gjennom yttergangen) så nå har jeg klippet opp et teppe vi hadde liggende for å få det til å passe i gangen og bestilt dørmatte fra Ellos. Oliver trenger enkle hvite bodyer også, og når jeg fant en tre-pk for 79,90 kjøpte jeg likesågodt med to. Siden vi ikke har penger akkurat nå valgte jeg fakturabetaling. Det som er skummelt med det er at da ble det plutselig så lett å raske med seg noen billige gardiner. "Fordi de bare kostet 75 kr per lengde" liksom.

Så da får vi håpe at jeg ikke angrer når fakturaen kommer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg