Jeg tester: First Price vårruller med kylling

First price vårruller (kr 22/4 stk)

Hvorfor First Price: Vi prøver å spare penger og tester derfor ut First Price produkter. Som merkevarebygger skal jeg skjønne at det er så og si det samme produkter, med annet merkenavn. Som forbruker er jeg ikke helt overbevist.


Vårruller

Jeg er ingen gourmet eller vårrull-kjenner, så dette blir opp mot vårrullene på den lokale kinarestauranten på hjørnet og annen hurtig-/billigmat.


Førsteinntrykk
: Alle First Price varer har verdens kjipeste design på innpakningen. Er dette for å understreke at det er billig? Fingrene blir full av fett når jeg tar dem ut. Dette kan umulig være sunt.


Smak
: Helt OK. Mer smak enn de siste vårrullene jeg smakte (kan det være kyllingen?). Kyllingbiter inni, men ikke overdrevent mye. Flere farger enn kinarestaurant-vårrullen, som sikkert bidrar til mer smak.


Konklusjon
: Disse kan jeg godt kjøpe igjen, men kanskje ikke om stipendet akkurat har kommet inn. Smaksmessig slår de uansett nudler i smak om man har dårlig råd og jeg vil også gjette at det er mer næring i det.

Har du prøvd disse?

9 kommentarer

Siste innlegg