Jippi, ammestol og Ikea to dager på rad

Min pappa er i Oslo i forbindelse med dåpen, og på tross av at Ikea ikke er noe menn trakter etter å bruke dagene sine på har han kjørt meg til Ikea to dager på rad. (Yey)

Så nå har jeg fått meg ammestol. Og Oliver har fått seg barnestol (en reservestol som vi kan ta med oss, han har allerede en tripp trapp-stol).

Nå sitter jeg og ser på den fine ammestolen min (for jeg har ikke ryddet plass til den på soverommet enda):

Her er produktbildet av stolen sammen med noe av fangsten:


Barnestolen kjøpte vi egentlig på Fretex og så skrubbet pappa den slik at den ble som ny. Legger inn bilde av hvor fin den ble i et annet innlegg når Oliver får prøvd den ut.
(Mye av fangsten fikk vi også av pappa/moffa, så jeg kunne ikke vært mer fornøyd)

Så nå blir det dåp og orden i sakene!

2 kommentarer
    1. Bra innkjøp=) man får med seg mer enn man tror på ikea.. jeg og foreldrene mine skulle en liten skvipp tur innom ikea,og kom ut med en del ting som vi ikke hadde tenkt på å kjøpe(..litt sånn “ah..stilig greie”.det trenger vi vettu).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg