Tekst til takkekort dåp – jeg trenger hjelp

Etter gode tips har jeg bestemt meg for å klippe ut bildet fra de takkekortene jeg har, og lime på et annet kort, med selvvalgt tekst.

Jeg fant denne teksten på et nettsted der man får tips til begivenheter som bryllup, konfirmasjon og dåp: 

Tusen takk for oppmerksomheten i anledning <barnets navn> dåp den <dato>.

Hilsen <foreldrenes navn>


Edit:
Jeg tror jeg skriver det for hånd og takker for hver enkelt gave (Tusen takk for sølvsmykket Oliver fikk i anledning sin dåp den 5. september). Kanskje litt mer personlig å motta?

Mamma mente også at man ikke trengte å hilse fra Oliver, bare nevne han i teksten, siden han er så liten at han ikke kan hilse og si takk.

Hva tror dere?


Noen av gavene vi skal takke for

4 kommentarer
    1. Jeg tok jule- og takkekort i ett på nr1, og kommer til å gjøre det på nr2 også 🙂
      ”Tusen takk for gaven jeg fikk i anledning min dåp, *dato*. Hilsen *barnets navn*.
      Eller ”gavene jeg fikk i anledning min fødsel, *dato og min dåp *dato*.”
      #Også sto det: ”Ønsker dere/deg og dine ei god jul og ett godt nytt år”#
      Mange liker å vite hvor gammelt barnet er på bildet, så kan jo skriv det på siden av bildet med liten skrift 😉

    2. Vi hadde; Tusen takk for gaven jeg fikk i anledning min dåp den 1.august 2010 – Hilsen Nikolas!
      Det valgte vi å ha. Vi designet også kortet selv på japan photo. Så vi fikk bilde med egen design, tekst + konvolutter for 150 (da kostet frakta 49 i tillegg) kr for 25 takkekort! Billig, raskt og enkelt. Fra vi bestillte korta til de var ute tok det 4 dager 🙂

    3. Vi skrev det litt personlig til hver, og takket for smykket onkel gav f.eks:) Fikk skrivekrampe til slutt, men jeg liker at det er litt personlig jeg. Så ser en at det er lagt litt ekstra sjel i det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg