Endelig ferdig med takkekortene

Til slutt fikk jeg til noen takkekort jeg kan være stolt av. Det ble ganske dyrt på grunn av at jeg først betalte for takkekortene fra fotoknudsen og deretter betalte 8 kr (!) pr hvite kort, men det var verdt det!

Her er resultatet:


Jeg skrev også dato ved fotavtrykket 

Inni skrev jeg:

Kjære <navn>

Tusen takk for <gave> Oliver fikk i anledning sin dåp den 5 september 2010.

Hilsen Oliver, Roar og Julie

Faddere og de som bidro med penger og hjelp til å arrangere dåpen fikk en ekstra takk og hilsen.

Inspirasjonen fant jeg her.

Hva synes dere? 🙂

5 kommentarer
    1. Sååå fine!! Hundre ganger mer personlig enn det første du hadde. Dette var virkelig smart, med fotavtrykk! Hvor kjøpte du kortet, og hvor fikk du tak i maling til foten?
      Super blogg du har! Du er engasjert og bevisst rundt så mange ting, det beundrer jeg deg for!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg