Lille humørsvingning

I ferien har Oliver oppført seg så rart. Han er så grinete, enda jeg er inne med han med vanlig Norge-temperatur. Han spiser vanlig og får vann i tillegg. Vi passer godt på at han ikke er for varm, og vi prøver å holde de samme rutinene her som hjemme. Han er jo litt ute i varmen når vi må på butikken, men jeg tror ikke det er det som er problemet.

Han sovner ikke av seg selv her nede, så det er en del grining når han blir overtrøtt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å sove. Vanligvis legger vi han i vuggen eller går en tur med han om han ikke sovner av seg selv i vognen, men nå bare gråter han.

Tar gjerne imot tips.

3 kommentarer
    1. Huffameg!
      Kanskje det er tenner som plager han? Kan jo prøve med sånn “gomme-salve”, hvis de har det i syden land?
      Kan jo også være en ørebetennelse? Har lest mange steder om at det er typiske tegn på en ørebetennelse, selv om babyen ikke tar seg til ørene, for å vise at en har vondt?
      Guuud, det var leger vi skulle vært, hæh?
      Håper han blir fort seg selv igjen, slik at mor ikke blir utslitt:)

    2. The Løberg: Jeg liker jo å tro at det er tennene, siden folk har sagt “ååh, jeg ser han begynner å få tenner!” i en måned, men det er jo enda ingen tenner der. Såå… Hmm. Han klødde seg på øret i går. Kanskje jeg får ta en tur til legen på fredag hvis han ikke blir bedre.

    3. Vi hadde det akkurat likt i Tyrkia. Hun klarte ikke å sovne av seg selv, og det var masse grining… Men så fort vi kom hjem igjen så var alt vanlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg