En telefonselger som respekterer at jeg sier nei? Kanskje jeg skal abonnere på Kapital like vel

Gjett hva som skjedde meg akkurat? Jeg ble oppringt av en telefonselger som tilbød meg et godt tilbud på magasinet Kapital (som forøvrig er et interessant blad som jeg kan finne på å kjøpe nå og da), men siden jeg enda ikke klarer å unne meg noen andre abonnement enn treningsmedlemskapet mitt om dagen takket jeg nei og sa at økonomien ikke tillot det med en ny baby i hus, og gjett hva hun sa med smil i stemmen?

“Men det respekterer jeg. Det er bare å ta kontakt om du skulle ombestemme deg. Ha en fin dag!”

Jeg ble så sjokket over at hun ikke dro ut samtalen og prøvde å overbevise meg opp og ned i mente helt til at dagen min ble et hakk dårligere (slik som Woman gjør – gang på gang på gang), at jeg vurderer å se om Kapital har noen gode overskrifter når jeg er på butikken etterpå.


Bilde: Bladkongen.no

Har du unngått et blad på grunn av telefonselgere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg