Første gang i “stor gutt”-vogn

Ja, noen dager før Olivers halvtårsdag er hardbaggen byttet ut til fordel for sportsvognsdelen og Oliver tilhører nå de som kan sitte i vognen. Woho (for han, jeg synes allerede tiden går farlig fort). 

Hehe, det ser ut som han drukner. Oliver blir så utålmodig i vognbaggen, så jeg satt på sportsvognsdelen og Voksi-posen. Jeg synes det ser ut som han storkoser seg selv om han er litt innpakket.

(Grunnen til at vognposen ser ekstra stor ut er fordi han ligger inni og sparker den opp.)

Når er det vanlig å bytte fra vognbag til sportsdel?

9 kommentarer
    1. Vi byttet over til sportsdelen igår, og gjett om hun storkoser seg oppi der:) Helsesøster mente at jeg ikke kunne bytte over, før hun var minst 8 mnd`er..Vi tar sjansen. Hun kan jo både ligge og sitte i den..Og bag`en er blitt for kort;)
      Lattervideoen var helt herlig, jeg lo så tårene trillet:)

    2. Julie og baby Oliver:Vi kjøpte bare et sete, men det stod mellom besafe og britax. valgte britax fordi det kan vi ha i mange år og det kan stå bakovervendt lengre enn besafe. dessuten trodde jeg besafe var best om man hadde isofix og så syntes jeg det så så lite ut i forhold-redd for at det varer bare 1 år eller noe.. hadde jeg visst bedre så hadde jeg nok bytta til besafe stole den gangen hun vokste fra recaro-stolen sin, for den gangen bytta jeg til en acta craco-stol som var litt større.. da kunne jeg heller ha bytta til besafe og hatt den til ho fyllte 2-4 år.. men nå som ho først er snart 1 år og siden vi allerede har bytta ut sete nå endel ganger så ville vi ha et som varte i noen år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg