Mountain Buggy Urban Jungle erfaringer

Vi har jo som kjent byttet til sportsvognsdelen på Mountain Buggy’en, der Oliver er vendt fra meg. I Spania gikk det bra med reisetrillen fordi da var Roar med hele tiden og kunne se etter Oliver, eller omvendt, men nå som vi er tilbake i Norge har jeg lett febrilsk etter en vogn med vendbart håndtak eller vendbar sittedel. Han føles bare så “langt unna” i Mountain Buggy Urban Jungle-vognen. 

Selv om jeg ikke har funnet noen annen vogn kan man jo ikke sitte inne av den grunn, så i går tok jeg en tur ut i solen. Da fant jeg ut at jeg ikke trenger noen ny barnevogn like vel. Det kan jeg takke kalesjen på vognen for.  


Urban Jungle har nemlig en Julievennlig kalesj!

Da blir utsikten min slik:

…og da kan jeg puste lettet ut og se på babyen min selv om vognen er forovervendt.

P.s. Roar mente at jeg kunne klart meg med det lille vinduet i kalesjen, men det blir ikke det samme synes jeg.

Er det flere enn meg som vil kunne se babyen sin i overgangsfasen fra vognbag til sportsvogn?

6 kommentarer
    1. Ja, jeg vil ha oversikt, hehe 😛
      På Emmaljunga City Cross så kan man snu sittedelen begge veier. Så har hun enda mot meg, men hun vil vel se mer av omverden snart, så blir vel til at jeg snur den om ikke alt for lenge, hehe 😛

    2. Emmaljunga mener jeg er den beste vogna. På alle modellene kan du velge hvilken vei sportsdelen skal vende.

    3. Så fin blogg du har:) Tittet tilfeldigvis innom. Jeg har Tfk joggster twist vogna, og snart må jeg begynne med sportvogna fordi trulta er så lang og vokst fra bagen. Vet ikke om jeg har full oversikt, så kjenner jeg grugleder meg til å sette henne i sportsdelen:p

    4. må jo følge med ungen HELE tida, så det blir nok ikke noe sportsdel enda her nei:)godt å høre at jeg ikke er den eneste.. men skulle ønske at jeg kunne slappe av LITT mere i morsrollen, det går jo som regel bra, gjør det ikke..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg