Oliver i sin nye ulldress

Denne flotte ulldressen kjøpte vi i går på Name it:


(Jeg har funnet ut at jeg heller skal senke skuldrene litt og se det an på Oliver hva han kan og ikke. Så her får han sitte i et halvt minutt mens mamma tar bilde av ulldressen hans)

Jeg var først litt skeptisk, fordi jeg var redd det skulle være for “ubestemmelig” farge (vi fikk en “åh, så søt, hva heter hun?” her om dagen) men fant ut at det bare var å ta på en blå lue eller noe om det ikke gikk. Jeg synes han ser ut som en gutt i hvert fall, så satser på at han ikke trenger gutte-accessories.

6 kommentarer
    1. hei, vi ELSKER bloggen din!
      ville du vert en ENGEL og trykket på navnet våres og stemt på oss? <3 <3
      det betyr UTROLIG mye for oss og vi ville blitt SUPERGLAD! 😛

    2. Vi har en liknande, og dei er kjempegode 🙂 Og så søt han er! Vi har fått høre ofte “så nydelig jente” ol. av folk vi møte på, også her en dag så var det ei som trudde han var ei jente og da vi sa at nei, det er en gutt, da sa ho “det er dei ungane som man ikkje ser om er jente eller gutt som er dei finaste”, så vi får tenke på det neste gang folk trur guttungane våre er jenter :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg