Oppvaskmiddel med én hånd

Jeg er jo glad i måter å forenkle hverdagen på, og en ting jeg ikke kunne klart meg uten er zalo-dispenseren min:

Det er en helt vanlig håndsåpedispenser som jeg har skrevet “Oppvaskmiddel” på. For å få skriften fin laget jeg et slags “hjemmelaget” blåpapir. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg skrev ut sort bakgrunnsfarge på baksiden av arket og “Oppvaskmiddel” på forsiden og brukte det som et vanlig blåpapir. Så tegnet jeg over med sprittusj etterpå.


Hjemmelaget “blåpapir”

Jeg har sett mange kreative løsninger på oppbevaring av oppvaskmiddel, er det noen som har andre gode tips?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg