Bustebartepinn og morsdag

Det er så herlig at Oliver har begynt å få litt lengde på fjonene sine.

Bustetrollet mitt ♥

Nå hadde jeg skrevet to avsnitt om morsdag og planer for i dag, men den skrotnissen Roar fjernet så klart hele innlegget for å gå på youtube før jeg fikk publisert det. Sammendraget er: Roar er ikke veldig flink til høytider (inkludert jul og bursdag) og han har ikke gitt meg en gave uoppfordret på en høytid siden julen 2006, så om jeg vil ha noen gave eller oppmerksomhet fra Roar må jeg bestemme den selv. Roar er blakk, så da bestemte jeg meg en tur til mammaen min som gave. Hehe.

Gratulerer så masse på morsdagen til alle mødre.

Hvordan feirer dere morsdag?

3 kommentarer
    1. Haha! Skulle trodd din og min fantastisk romantiske kjæreste var den samme. Null julegave, bursdagsgave, morsdagsgave og valentinesgave. Tviler også på at han husker på to-års dagen vår. Hvis jeg vil ha noe må jeg gi klar beskjed om at “jeg ønsker meg akkurat _den_ i gave.” ikke så veldig morsomt!; p
      Jeg har feiret morsdag på badet. Vaska do og skrubba golv! Her i huset tar vi slike dager veldig høytidelig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg