Billige og gode votter som tommelen passer i

Er det flere enn meg som sliter å få vottene på tommelen til de små? Oliver har hatt tre forskjellige par votter, og hver gang jeg tok de på måtte jeg putte tommelen sammen med resten av fingrene i votten. Tommelplassen er rett og slett for liten. Ikke helt populært hos en liten en som vil gripe og ta tak i alt. Her om dagen da jeg var på Kappahl fant jeg imidlertid disse vottene som Oliver litt motvillig viser fram:

De kostet bare 29,50, så da fikk vi brukt litt av en tilgodelapp vi hadde. Kjempeflotte vårvotter som tommelen passer i.

5 kommentarer
    1. Ana har sånn i rød (Bare kjøpt på Lindex) men…De er litt små nå :S
      Men Ana fikk 3par votter av mormora si,sånn som går langt opp..
      De er helt perfekte 🙂

    2. Kan nok tenke meg til at de som virkelig er flinke med pinner, synes Quick Knit går litt tregere. Jeg må øve mer, så skal jeg nok klare å strikke på pinner etterhvert..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg