Tips: Vil du spare miljøet, men liker reklameavisene i posten?

Nå er det kanskje et utdatert tips siden de har fått TV-reklame, men siden jeg har fått laget meg et skilt til postkassen der jeg sprer ordet til flere så tipser jeg om det her og.

http://www.postkassereklame.no/

På denne nettsiden finner du tilbudsaviser og kataloger, men sparer miljøet for alt papiret som brukes på å trykke dem. For min del slipper jeg også å tenke på om Oliver river bunken ut over gulvet og demonterer hver tilbudsavis innen jeg er ferdig å lese.

Her er skiltet jeg laget til postkassen min:

Og her er skiltet på postkassen min:

Lagre gjerne skiltet og sett det på din egen. Om du har windows skriver du den ut slik for å få den til å passe under et stykke klar pakketeip:

Har du “Nei takk til uadressert reklame”-lapp? 

6 kommentarer
    1. Har en annen type klistremerker som vi har satt på postkassa vår 🙂
      Hadde litt “problemer” i starten med det..Postmannen brøy seg ikke med det..
      Så frekk som jeg var da,smellte jeg reklamen i den rødepostkassa 😛
      Men er noen år siden det nå..

    2. Det var på tidet! Har faktisk lengtet etter en sånn nettside, har for lenge siden bedt om å ikke få reklame i posten, men har jo savnet de gode tilbudene hihi 🙂 Har du noe i mot om jeg deler dette på bloggen min? Hilsen Lise

    3. Sånn kan ikke vi ha for jeg er litt småavhenig av å få coop reklamen på grunn av jobben… og coop er av en eller annen snodig grunn ikke med der…! De fleste reklamebladene finner jeg jo på coop.no men så hender det seg at vi sender ut sånn ekstra tilbud og de kommer bare lokalt og dermed ikke på nett… :-/

    4. Jeg liker reklamen jeg 🙂 spennende å “vindu” shoppe!
      Også bruker jeg det i peisen etterpå!
      Men jeg kjøper aldri aviser, jeg leser det på nettet, så det går vel opp i opp i forhold til papir 😀
      Men en lur siden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg