Reprise av potensielle brudesko

Jeg vet jeg tidligere har skrevet om skoene, og siden jeg vurderte å bruke de som bryllupssko har jeg gjemt de unna i esken sin. I dag kom jeg til å tenke på dem igjen.

Jeg er veldig kresen på sko og jeg synes at mange av skoene de selger i brudesalonger er regelrett stygge, men problemet er jo at det er ikke sikkert at disse skoene passer til kjolen min. Disse skoene kostet jo under 500 kroner, og det er jo litt dumt å kjøpe en kjole for noen tusen bare for å passe disse? Men jeg er mer redd for å ikke finne et par sko jeg liker enn en kjole. Arg, luksusproblem…



3 kommentarer
    1. Jeg synes skoene var lekre, så håper du finner en kjole som passer til dem. Jeg fikk mine sko gratis hvis jeg kjøpte kjolen ved første prøving, og det gjorde jeg. Det kan jo hende du kommer borti et slikt tilbud. Lykke til med letingen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg