Lindex har fått nettbutikk, her er mine favoritter til de minste

Lindex er en av yndlingsbutikkene mine når det gjelder klær til Oliver og undertøy til meg. Nå som de har kommet med nettbutikk må jeg virkelig holde meg i skinnet for å ikke shoppe ting vi ikke trenger.

Her er mine favoritter til barn akkurat nå:

 

Lindex Shop Online - Sett

Ikke overraskende elsker jeg dette settet til jenter fra Fix. Jeg tenkte å legge inn matrosdressen som Oliver har også, men den ble utsolgt ganske fort.

 

Lindex Shop Online - Body

Denne søte bodyen er i deilig stretchkvalitet som likner litt på Name It sine bodyer. En måte å se det på er at de ofte er 95% bomull og 5% elastan.

 

Lindex Shop Online - Skjorte

Lindex Shop Online - Bestefarsskjorte
Oliver trenger noen lette skjorter til sommeren og disse to hadde vært perfekt. Lange ermer slik at han ikke blir solbrent, men lette og luftige nok til å faktisk kunne brukes i solen.

Visste du at Lindex hadde fått nettbutikk? 

 

P.s. Dette er ikke et affiliate eller sponset innlegg.

P.p.s. Jeg kjøper ikke alt jeg skriver i slike innlegg – det hadde jeg ikke hatt råd til. Hehe. Jeg får så mange kommentarer av venner og familie om at jeg shopper så mye, og jeg skjønner at det kan virke slik, men jeg kjøper ikke noe mer enn det som er vanlig til et barn som stadig vokser.

9 kommentarer
    1. Er ikke så veldig glad i Lindex til barn jeg, men helt enig med deg at de har vanvittig mye bra undertøy =)! Syns nå ikke folk har noenting med om du kjøper alt du legger ut :P!.. Du er jo faktisk et voksent menneske =)

    2. Ja så at de skulle få nettbutikk 😀 Ikke dumt, de har mye fint! Vi har butikken her i byen, så jeg tror nok ikke jeg kommer til å handle så mye der, med mindre ting er utsolgt fra butikkene da.. 🙂

    3. Sofie: Ja, jeg holdt på å kjøpe noe der, men de hadde ikke faktura så da må jeg liksom finne fram kortet og kodedingsen til nettbanken, så det var ikke så lett like vel. Ellers på nettet kjøper jeg på faktura, så noterer jeg meg bare hvor mye jeg har bestilt for slik at jeg holder av penger til regningene. Da kan jeg liksom betale alle sammen samtidig og slippe og styre med kort og nettbank for småkjøp. Men skal ikke se bort ifra at jeg får det for meg en søndag jeg ikke kan ta t-banen ned til Lindex, hehe 😀

    4. Nei, det visste jeg ikke før nå. Har savnet det.. Synes den nettsiden deres har vært håpløs tidligere. Ikke gått an å se hele kolleksjonene eller noe.

    5. Trine: Ikke sant. Jeg har alltid gått inn på den svenske siden for å se etter klær fra Lindex, og de er det jo ikke sikkert de får inn i Norge. Jeg tenker Lindex sin nettbutikk skal bli grei å bestille fra om de er utsolgt for et plagg i butikken.

    6. Ja, man trenger jo nesten alt nytt til førstemann og de vokser fort, så da blir det fort litt da;) Jeg føler at du må forsvare og begrunne hvorfor du kjøper ting, (ikke ment som kritikk) ikke gjør det;) Bare lukk ørene for de som absolutt skal bry seg, er ikke dems økonomi og ansvar, du hadde nok ikke kjøpt klær og leker hvis du ikke hadde råd til å leve etterpå! Syntes du virker veldig økonomisk:-) Her faller jeg fort for fristelsen for klær og ting jeg bare “må” kjøpe til vesla:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg