Jeg har så lyst til å vise dere en av brudekjolene

Jeg har allerede en brudekjole her hjemme jeg kan bruke, og så skal jeg prøve mamma sin brudekjole og nå har farmor sagt at jeg kan få prøve hennes. Jeg er mildt sagt i ekstase!

Roar har selvsagt ikke fått se noen av kjolene – verken bilder eller “in real life”.

 

Samtale mellom meg og Roar her om dagen:

Julie: Roar, er du ikke litt nysgjerrig på brudekjolene en gang?

Roar: Jo, sånn som du griner i telefonen til Christina, så.

 

Hehe. Jeg grein ikke, men Roar hadde ikke noen bedre ord for det. “Sånn som gærne damer gjør i amerikanske filmer”.

 

Uansett.

 

Roar leser ikke bloggen, men jeg vil jo ikke røpe kjolen til de gjestene som leser bloggen i tilfelle det blir den jeg velger til bryllupet. Jeg har sett litt rundt på brudeblogger, og mange viser en liten “prewiew”. Så jeg lurer på om jeg kan gjøre det. Men jeg vet ikke hvor stort det kan være. Vil ikke bare vise litt av stoffet, fordi… Det er vanlig hvitt brudestoff, og da kunne jeg likesågodt latt være. Kanskje jeg kan vise broderiene øverst. Eller litt fra siden av kjolen. Jeg vil ikke vise skjørtet, for da ser man på en måte hele.

Er det i det hele tatt noen som vil se en prewiew på en av kjolene? Jeg skjønner jo at ikke alle kan være så gira som meg, hehe.

6 kommentarer

Siste innlegg