Tips: Gore Tex sko på salg

Jeg skrev jo om at Oliver har fått seg Gore Tex sko til barnehagestart. Dette fordi at han skal kunne være ute i fuktig vær uten at han må ha på seg klamme støvler. Så nå har jeg saumfart de nettbutikkene jeg kjenner til som selger barnesko og funnet to gode tilbud til de som også vil gjøre et Gore Tex-kupp.

Det ene paret er samme modell som Oliver har, bare i en annen farge:



De er på salg til 407 kr på Heppo her.

Jentemodellen av den Oliver har er ikke på salg, men jeg synes denne modellen til jenter er finere:




Og de koster bare kr 399 på XXL her. 399 kr er kun på internett. I butikken koster disse 499 (og de er opprinnelig satt ned fra 599).

Frakt og retur er gratis på Heppo, og det koster 39 kroner i frakt for disse på XXL om jeg ikke tar heelt feil.

Har dere Gore Tex sko til de minste?

Og har noen tips om gode støvler? Oliver har vokst ut av sine, og jeg vil anta at han trenger noen til barnehagestart. De er jo litt høyere enn Gore Tex skoene. 

14 kommentarer
    1. Tåler de vann? 🙂
      De var fine, men enig i at de var finere i jentemodell, men sånn er det jo alltid -_-
      Lurer på om jeg må kjøpe noen sånne til bhg start jeg også…

    2. Beklager at jeg spørr, men hvordan tar du deg råd til å kjøpe 2(snart 3?) par sko til Oliver for 400kr pr. stk? du TRENGER jo ikke sko som er verdig så mye når han uansett vokser ut av de om noen mnd.. Har en liten en på 1år selv(er også student) og skal snart kjøpe han sko, men NO WAY om jeg kjøper han så dyre altså.. sko til tohundrelappen holder i massevis for barn som er så små.

    3. Margrethe: Hehehe, jeg har bare kjøpt ett par. Som var på salg. Disse tipsene er jo bare om flere vil spare noen hundrelapper og ikke kjøpe Gore Tex på fullpris (for 6-700 kroner har jeg IKKE tenkt til å bruke på barnesko). Og grunnen til at jeg brukte litt ekstra på sko er at jeg føler disse er litt bedre enn de vanlige billigskoene når han begynner i barnehagen og skal gå og leke masse 🙂 pluss at de tåler vann, noe de for 100-200 ikke gjør.

    4. Enig med deg, Julie 🙂 myyyye bedre å kjøpe kvalitetssko på salg enn å kjøpe “billigdrit”. Er selv student MEN ordentlige sko skal min lille ha!! Det er ikke snakk om å ikke ha råd til det! Føttene formes fra barndommen av. Og jeg vil ihvertfall sørge for å kunne gi de den beste start! Problemer med føtter/ rygg kan komme av dårlig fottøy fra barnealder(!!!!!!) da bør man hvis man har så trangt med penger, kanskje tenke seg om man heller skal spare på noe annet (som feks å kjøpe billigere klær for det har ikke samme virkning som et par gode sko) jeg kjenner at jeg blir veldig engasjert Og en smule provosert av slike utsagn som Margrethe kommer med! Husk at det er lov å handle når det er 70% – konsekvensen er kun at man får mer penger til overs 😉

    5. Her fikk jeg noe å tenke på selv…. Min snart 2 åring skal begynne i bhg om 2 uker og han har bare støvler til å være ute i + noen flotte skinnsko som er ‘litt’ (;-)) vanntett, men de vil jeg ikke han skal ødelegge i bhg og tror ikke de er robust nok heller for den del… MEN ja, burde han ikke ha noe gore tex sko og? Hm…skal sitte å se litt … De turkise du viste først var jo utrolig stilige da…jeg er helt gal etter turkise detaljer 😉 Uansett bra tips, kjøper og kvalitetsko til min gutt men alltid på tilbud 😛

    6. Skikkelig fottøy til de små er viktig. Takk for tips, du er en knupp som vanlig. Skrik ut hvis du kommer over støvler også:) Var på Barnas Hus og kjøpte bilstol+jaktet på bhg utstyr idag. Men der hadde de ihvertfall særdeles dårlig utvalg idag av dresser og sko, sukk.
      Og jeg kniper meg hardt i armen, for ikke å la meg provosere av ene kommentaren her. HARDT;-)

    7. Jeg endte faktisk opp med å kjøpe de grå/lime skoene fra XXL… Likte at de var litt høyere enn de fra heppo, selv om de var desidert stiligst da med turkis på 😛 Men ja, takk for bra tips!

    8. mammawesterheim: Ja, det var derfor jeg skrev det “unnskylde”-innlegget, fordi så mange tenker sånn. Men jeg synes egentlig det er greit at noen skriver det også, fordi det er sikkert flere som tenker det, men ikke tør å si noe.

    9. Cecilie: Ja, jeg er ganske stolt av kuppet mitt 😀 han hadde noen billige fra skopunkten før, men lurer på om jeg må påspandere en hundrelapp ekstra for de han kommer til å bruke en del i barnehagen.

      Hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg