Bursdagsgave til meg = gave til Oliver

Jeg fikk penger i bursdagsgave og da kunne jeg endelig unne meg litt høstklær til Oliver. Ja, for det er jo ingen hemmelighet at jeg oftest kjøper klær til Oliver enn meg selv – enda jeg jobber på en klesbutikk.

Dette kommer vår vei om ikke så alt for lenge:


Raggsokker – eller “lester” som Olivers oldeforeldre og en morfar sier


En strikket genser (for du trodde vel ikke at jeg var lei av mariusmønster og liknende enda)


Noen høstsko som jeg er veldig spent på, fordi de kostet bare 149 kr
(men andre H&M-sko bruker å være gode, så tror disse blir fine med noen ullsokker i)


Og noen tynnere høstvotter, noe som passer fint for Oliver var litt kald på hendene når jeg hentet han i dag. Kanskje jeg er synsk. (Bestilte før jeg hentet han) 

Jeg kjøpte også et highwaist-skjørt til meg selv, men jeg lurer på om en moteblogger har skrevet om det før jeg rakk å poste dette innlegget, for nå er de plutselig utsolgt, og de hadde de fleste størrelsene når jeg bestilte. (Varer som motebloggere skriver om blir jo utsolgt fortere enn du rekker å si “Legg i handlekurven”). Edit: Fant skjørtet hos Cathinthecity her, så da vet jeg hvorfor jeg ikke finner det på hm.com, hehe.

Er det flere som har sikret seg noen høstvarer? Det er veldig mange som ikke vil kjøpe høst- og vintervarer på Vero Moda, for da “innrømmer” man liksom at sommeren er over.



3 kommentarer
    1. Det der tenkte jeg og kjøpe til sønnen min også,likte veldig godt de skoene,så var de jo så billig 🙂
      Syns det er deilig at det er høsten snart jeg, er jo en fin tid,selvom vinter’n varer så lenge:( å så kald!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg