Dagens barnehageoutfit (minus en støvel)



Dagens barnehageoutfit. Eller. Nesten i hvert fall. På vei til barnehagen mistet vi den ene støvelen og tror dere ikke at noen hadde tatt den bare minutter etterpå da jeg gikk tilbake for å lete etter den??

Den lå ikke på fortauet, og ikke i grøften (kunne jo vært noen som bare “en støvel midt på fortauet? La oss heller legge den i grøften”). Vi går forbi en barneskole på vei til barnehagen, så jeg lurer på om det kanskje er noen skoleelever som har tatt den. Noen gutter som bare “hei, la oss se om vi klarer å kaste støvelen opp på t-banesporet!”.

Det er så ergerlig også, for de er helt nye. Og det var så klart den støvelen uten telefonnummer og navn i. Jeg tenkte jo som så: Man trenger bare navn og nummer i en av støvlene. De tar jo ikke bare på han en av støvlene i barnehagen og bare “hvem er denne andre matchende støvelen uten navn og nummer sin? Det står ikke noe navn og nummer jo”.

 

3 kommentarer
    1. Åå, så kjedelig! Eldste datteren min ble frastjelt nye adidas-sko, som jeg så klart ikke hadde rukket å satt navn i (my mistake……), mens hun var på skolen. Heldigvis hadde hun støvler der også, som hun kunne bruke…. Folk er så frekke! Håper du finner støvelen allikevel da. Vi har også akkurat like til vår minste, og er veldig fornøyd med de. 🙂

    2. Noe så synd!! Dere har ikke tabbe forsikring? Da tror jeg faktisk det dekker det skjønner du ;o) Men selvfølgelig…spørs jo i det hele tatt om det lønner seg da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg