Vognposeløsning for skitne sko fra barnehagen

Når Oliver kommer fra barnehagen med skitne sko eller skitt nederst på buksen er ikke å slenge kan oppi den rene vognposen det første jeg har lyst til. På Vero Moda har vi satt ned en av årets jakker til 300 kroner, så da fant jeg ut denne midlertidige løsningen som likner litt på løsningen jeg brukte da Oliver var mindre:

 

Jeg lurer på om jeg skal sy i en glidelås i bunnen til det blir litt for kaldt med åpning i bunnen. Nå er det jo mest for å ha et slags teppe over bena til Oliver som han ikke tar av seg og som man kan pakke litt rundt han om det blir kaldt.

Ermene dro jeg inn i jakken og la det som en liten pute inne i hetten.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg