Kreativt tips til bordplasseringskart bryllup/dåp/konfirmasjon

Jeg må bare vise dere denne smarte måten å organisere bordplasseringene i bryllupet på som jeg fant på http://www.marthastewart.com/:

Dette er slike lapper man gjerne brukte i studietiden som ser ut som smale post-it-lapper. Man kan velge en egen farge for brudgommens familie, brudens familie og venner. Denne metoden fungerer både på små bord som ovenfor, men fungerer også fint for langbord eller hestesko.

Skal man ha en stor dåp eller konfirmasjon kan man bruke samme teknikk der for å organisere plassene.

Smart, hva?



6 kommentarer
    1. Det må jeg titte nærmere på i kveld 😉
      Foressten – jeg googlet bilder av ull – og da kom det jammen meg opp bilde av deg med singlet I love Ull – hehe. Vet du foressten hva sånn (er kommer en rar beskrivelse: Man har den i vogna – men tar selene igjennom den så den sitter fast – så får ungen den i ryggen og samtidig sitte på den. Den = liten ull/skinnfelle (?). Har en jeg skal selge på finn.no – men skjønner ikke hva jeg skal kalle den 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg