Min lille ønskeliste til jul

Ååå, det er så mye fint på Søtrene Grenes om dagen. Dette er noe av det jeg ønsker meg derfra:

Har du SETT så søt tekanne? Det er noe eventyr-aktiv over det. Jeg får bare lyst til å arrangere teselskap for hele jentegjengen med en eneste gang!

Disse skal jeg gjemme unna alle småting i som får det til å se rotete ut. Knapper, hårbånd, nøkler, nettbankkodedings. Bambus og hvit porselen er så fint sammen.

Og denne. Wow. Trodde først at det var tekopper og en kanne som var på vei til å tippe når som helst, men det er faktisk en vase:

Kul, hva?

Og disse skålene er bare nydelige. Ønkser meg egentlig sånne hvite med blå snirkelmaling, men de jeg har sett er kjempedyre siden de er håndmalte. Skålene ovenfor er gode erstattere.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg