Giveaway for å feire over 7000 kommentarer

Siden jeg har fått over 7000 kommentarer siden jeg begynte å blogge (woho) vil jeg feire alle dere som kommenterer og arrangerer derfor en gibort!

 

Denne gangen er det noen kort jeg fikk av noen hyggelige Elixia-selgere jeg lodder ut.

Først litt info: Elixia har ikke gratis prøvetimer, så disse er gull verdt om du for eksempel har hatt lyst til å prøve ut en av Elixias gruppetimer, men ikke vil betale for en prøvetime.

Hvert kort er for to personer, så du kan ta med en venn på prøvetimen om du vil.

Kortene kan brukes på hvilket som helst Elixia-senter i Norge og trener du et annet sted kan det uansett være greit å ha med et slikt om du er ute og reiser i tilfelle de ikke har ditt treningssenter dit du drar.

 

Alt du trenger å gjøre for og være med i trekningen er å skrive en kommentar på dette innlegget. Husk å legge ved mail i mailfeltet.

Jeg trekker to vinnere om en uke (torsdag 17. november). Lykke til!

 

10 kommentarer

Siste innlegg