Dyr kjole og billigere alternativ

Da jeg så den hvite kjolen Blake Lively hadde i en episode av Gossip Girl tenkte jeg “en sånn kjole må jeg ha – koste hva det koste vil”. Det var før jeg fant ut at det var en Oscar de la Renta og langt unna mitt budsjett på noen som helst kjole.


(Trykk på bildet for å komme til kjolen)

Denne fra Three Little Words for 200 kroner kan være et alternativ. Med en kjole til den prisen har man jo råd til et helt ekstra bord med gjester.

 

Denne fra Floyd koster kr 999 i butikken, men kr 499 i nettbutikken og kan også være et alternativ.

Asos.com har også mange fine hvite maxi-kjoler om sommeren som man kan finne på Ebay stadig vekk.

 

 

3 kommentarer
    1. Spennende med brudekjole! Det går jo an å kjøpe en rimelig kjole og heller ta den med til en skredder og få sydd på ekstra perler, blonder eller andre detaljer? 🙂

    2. Sofie: det er også sant 🙂 eller bare få hele laget der. Jeg skal bestille min fra en skredder i usa. Det koster rundt halvparten av det det ville kostet på en brudesalong i Norge, og jeg får sydd den etter mine mål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg