Min nye jobb

Jeg har avventet litt med å skrive om den nye jobben min fordi det er litt taushetsplikter med i bildet om kampanjer og planer fremover, men jeg kan jo fortelle generelt hva den nye jobben min er.

Min nye jobb er som innkjøper for Christiania Glasmagasin.

Denne jobben innebærer alt fra å finne leverandører og gode/spennende/fine/(rare?) produkter, kjøpe det inn, planlegge kampanjer og lage markedsplan til egne produkter, merchandising i butikk og motivering av selgere, pluss alle prosessene rundt dette. Alt jeg liker best fra bachelorutdannelsen min.

Jeg har et eget kontor som jeg har innredet med blondeduk og bilde av Oliver og en hel haug med produktprøver som jeg har lyst til å kjøpe inn. Skulle gjerne tatt bilde, men plutselig er det noen som googler “Christiania Glasmagasin nye produkter som vi kan stjele” og så har vi det gående. Hehe.

Folkene jeg jobber med er kjempeherlige og jeg koser meg på jobb.

 

 

Så da vet dere hva jeg jobber med.

 

9 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en veldig spennende jobb! CG er en av mine favorittbutikker (oisann, har visst blitt voksen nå..) så jeg skjønner du trives 😀

    2. Herlig! Så utrolig kult med eget kontor – det skikkelig voksent! 🙂
      Nå gleder jeg bare LITT til å komme ut i arbeidslivet og la disse pensum bøkene ligge 😛 Det er så mange jobber innenfor det jeg vil jobbe med som ligger ute nå – jeg håper bare det ligger like mange i sommer/høst 🙂 Var en jobb som var på Østerås – det hadde jo passet midt i blinken, hehe.

    3. Herlig! Så utrolig kult med eget kontor – det er skikkelig voksent! 🙂
      Nå gleder jeg bare LITT til å komme ut i arbeidslivet og la disse pensum bøkene ligge 😛 Det er så mange jobber innenfor det jeg vil jobbe med som ligger ute nå – jeg håper bare det ligger like mange i sommer/høst 🙂 Var en jobb som var på Østerås – det hadde jo passet midt i blinken, hehe.

    4. Camilla H.: det skjønner jeg godt 😉 kjenner igjen at det er manko på jobber, jeg brukte jo fire måneder på å finne og få en stilling relevant for utdannelsen min. Vi får satse på at du får jobb fort etter studiene 🙂 ja, østerås hadde vært knall. Hvilke stillinger er det du ser på da? Vi kan jo snakkes på søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg