Brudeveske eller ikke?

Jeg sitter og planlegger og lurer på en ting: Trenger man en brudeveske? Kommer man til å bære så mye rundt på en veske selv? Og eventuelt hva skal man ha i vesken?

Veskene jeg har sett på er disse:


(Trykk på bildet for å komme til vesken)

Alle fra Heppo.no i forskjellige prisklasser. Så man trenger jo ikke ruinere seg for å kjøpe en brudeveske, men da kommer jo dilemmaet med om den passer til kjolen. Jeg måtte jo droppe drømmeskoene fordi de ikke passet til drømmekjolen.

Brudepikene skal ha kjoler i rosafargen “blushing”, så hvis jeg skal ha veske burde jeg kanskje satse på en som matcher brudepikene? Da slipper jeg å stresse med å finne lik hvitfarge. Denne fra Etsy for 245 kroner var ganske søt:

 

4 kommentarer
    1. Jeg skal ikke ha veske! Forloveren min skal ha mobilen med seg fram til kirka, i tilfelle det er noe som skjer, ellers legger jeg den fra meg, og alt av sminke, nødmat, q-tipser, lipgloss osv skal hun ha kontrollen på. Noe i sin veske, og resten i et nødkit i nærheten! Da kan det ikke gå galt, og jeg slipper å skulle ha kontroll på veska i tillegg til kjolen, håret, og alle gjestene! Jeg ser heller ikke når jeg skulle brukt en slik veske igjen.. :/

    2. Jeg hadde ikke brudeveske, og savnet det heller ikke. Forloveren min hadde en veske hvor jeg hadde det mest nødvendige, og på selskapslokalet hadde jeg jo tilgang til den når jeg trengte det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg