Bryllupstre som gjestebok

Etter at jeg leste om bryllupstre som gjestebok her har jeg vært frelst.

Istedenfor en gjestebok har man dette treet og stempelputer slik at hver gjest kan legge igjen et fingeravtrykk på treet. Ved siden av fingeravtrykket skriver man navnet sitt. Er det ikke nydelig?

 

Jeg har tegnet et eget til meg og Roar og i mangel på alternativer på epla.no, har jeg scannet det og lagt det ut til salg der for de som ikke vil tegne/male et selv. Jeg valgte å lage mitt enkelt uten for mye detaljer utover grenene.

PDF-filen finner du her:

http://epla.no/handlaget/produkter/512282/ 


Bilde av treet

Vårt skal rammes inn og henges i stuen etter bryllupet.

Hva synes du om et wedding tree istedenfor gjestebok?



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg