Min “nye” bil

Jeg har lovet flere å skrive et innlegg om den splitter “nye” bruktbilen min. Oliver synes det var veldig stas at mamma kjører bil, og han forteller til alle i barnehagen at vi skal kjøpe barnesete slik at han og mamma kan kjøre tur. Selv om jeg tror vi heller deler på det setet vi har nå med det første, skal det bli deilig for han med en bil der han ikke må sitte med knærne under armene på grunn av dårlig plass (de som har sett bilde av Oliver i baksetet på Colt’en vår vet hva jeg snakker om).

Bilen vi valgte var en (*trommevirvel*):

Opel! En sånn beige en med løv på. Hadde alltid trodd at min første bil skulle være en rusthaug som vi håpet holdt ut året, så denne frekke lille saken er jeg ganske fornøyd med. Hadde vel egentlig sett for meg en Golf eller en A4, men alle i den prisklassen var… Ja, rusthauger som kanskje holder ut året.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg