Store ballonger i bryllup

Jeg er vanligvis ikke fan av ballonger i bryllup i fare for at det skal bli for “barnebursdag”-følelse, men etter å ha sett disse bildene av noen kjempeballonger har jeg begynt å vurdere det: 


Kilde

Enorme ballonger finner man til en rimelig penge på Ebay, og heluim får man kjøpt på blant annet Teknikmagasinet for de som har det i nærheten. Jeg synes disse kjempestore ballongene hadde vært fine. Om ikke i lokalet tror jeg de hadde vært veldig fine til bryllupsfotograferingen. 

Noen andre bilder som har fått meg til å endre litt mening angående ballonger i bryllup er disse fra Marta Stewart: 

Her har de teipet ballonger til gulvet i ulike høyder for å lage en dekorativ vegg. Jeg tror vi blir nødt til å gjøre dette på den ene siden av lokalet vårt som ikke er så veldig pent og kommer til å gi et kjipt baklys på alle bilder. Ballongene demper lyset litt uten å stenge det helt ute, samt at det blir en mer helhetlig bakgrunn. 

 

Hva synes du om ballonger i bryllup? 


4 kommentarer
    1. veldig fint hvis det er gjort skikkelig:) Ville hatt noen store fine ballonger med gass i såfall, ikke rimiballonger i masse farger, det blir litt barnebursdag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg