Tips til billig, smal søskenvogn med tre hjul

Jeg må bare tipse om et rimelig alternativ til en “singel” søskenvogn (søskenvogn der søskensetet er plassert under eller over hovedsetet): 

Her sitter Oliver og kusine Mira i vognen på vei opp til Bogstad. Oliver liker best å sitte under. 

Beemoo Søskenvogn 3: http://www.jollyroom.no/produkter/beemoo-s%C3%B8skenvogn-3-svart-svart (NB: Linken er endret i ettertid, etter at Beemoo lanserte ny modell av Søskenvogn 3, og den gamle ikke er tilgjengelig lengre) 

Jeg har lenge tenkt at hvis jeg får mulighet til å teste en barnevogn til før Oliver er ferdig med vogner for godt, må det være en søskenvogn. Ikke fordi jeg venter en til, men fordi jeg synes det hadde vært greit å ha muligheten. Ikke en tvillingvogn som bruker hele bussen, men en smalere versjon som ser ut som en singelvogn med et ekstra sete. Smale “jogge”-søskenvogner veier jo ikke stort mer enn en vanlig trehjuling, og man har muligheten til å bruke den enten som singelvogn eller søskenvogn. På grunn av at det skal være plass til bena under er også handlekurven under stor og fin, så hvis man bruker den som singelvogn har man ekstra plass til handleposer og liknende. Jeg har lenge siklet på Phil & Teds sine søskenvogner, men da jeg kom over Beemoo sin som er overraskende lik valgte vi å prøve denne. 

En mer utfyllende omtale kommer etterhvert, men måtte bare tipse dere nå, fordi vognen er satt ned med nesten 40%, fra 3999,- til 2595,- 🙂 

Har noen erfaring med denne vognen? 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg