Bruktkjøp til babyene på finn.no

Man må jo bare elske finn.no – i hvert fall når man skal ha to på en gang! Jeg og Oliver har gjort litt sport i å finne ting vi trenger til babyene, også blir han med og henter det.

Er det et råd jeg får som går igjen som tvillinggravid er det å starte tidlig med innkjøp og forberedelser. Selv om jeg kanskje har i overkant optimistisk syn på hvor mye jeg skal klare som gravid har jeg tatt det til meg og prøver å fikse ting før jeg blir alt for stor.

#mamma #gravid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg